Про що необхідно одержувачам субсидії інформувати управління соціального захисту населення

03.06.2019

Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Полтаві ради звертає увагу отримувачам субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, що протягом 30 календарних днів управління соціального захисту населення необхідно повідомляти в разі змін:

– складу зареєстрованих членів домогосподарства та зміни у складі їх сім’ї (в такому випадку подаються нові заява та декларація);

– про наявність членів сім’ї, що зареєстровані за іншою адресою (чоловік, дружина, неповнолітні діти) (в такому випадку подаються нові заява та декларація);

– соціального статусу зареєстрованих у житловому приміщенні членів домогосподарства (наприклад: хтось звільнився або влаштувався на роботу, став пенсіонером);

– переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання та переліку витрат на управління багатоквартирним будинком;

– управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання;

– про наявність у будь-кого із складу домогосподарства або членів їх сім’ї у володінні транспортного засобу із дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда);

–  про здійснення купівлі або набуття права власності у інший законний спосіб на земельну ділянку, квартиру, інші товари довгострокового вжитку або оплати послуг будь-ким із складу домогосподарства або членами їх сім’ї протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії (призначенням субсидії без звернення) на суму яка перевищує 50 тисяч гривень.

Телефон для довідок: 635538.

https://drive.google.com/open?id=1pqNUpiMxTHo6GIj2GXsSngE5AFBYN3BZ