Яку допомогу надає терцентр соціального обслуговування в умовах «червоної» зони
Від сьогодні, 15 квітня, на Полтавщині діють карантинні обмеження «червоної» зони.
З огляду на це та з метою непоширення коронавірусної інфекції Covid-19, у територіальному центрі соціального обслуговування управління соцзахисту населення Шевченківської районної ради наразі повноцінно надає послуги лише відділення соціальної допомоги вдома. Соціальні робітники забезпечені засобами індивідуального захисту – масками, рукавичками, антисептиками – та спецперепусками на проїзд у громадському транспорті.
Догляд вдома здійснюється за особами з інвалідністю (від 18 років) та громадянами похилого віку, які мешкають в Шевченківському районі Полтави та 19 селах Абазівського, Пальчиківського та Супрунівського старостинського округів. Соцробітники постійно обслуговують понад 700 громадян з їх числа, яким надають понад 20 соціально-побутових послуг, зокрема:
- закупівля та доставка лікарських засобів, продуктів харчування, побутових товарів;
- ведення домашнього господарства: приготування їжі, прибирання житла, прання білизни, дрібний ремонт одягу;
- оплата комунальних послуг;
- годування, допомога у дотриманні особистої гігієни та рухового режиму тим, хто не здатний до самообслуговування;
- навчання навичкам самообслуговування;
- взаємодія з іншими фахівцями та службами: виклик лікаря, працівників комунальних, транспортних служб тощо;
- сприяння отриманню безоплатної правової допомоги (консультування юриста);
- надання інформації з питань соціального захисту населення: призначення пільг, надання субсидій, забезпечення засобами реабілітації тощо;
- допомога в оформленні документів;
- психологічна підтримка.
Соціальні робітники відвідують громадян 2-3 рази на тиждень. Крім цього, надається одноразова допомога громадянам, які потрапили у складну життєву ситуацію. Працює гаряча лінія за телефоном: 68-11-53, фахівці терцентру реагують на кожне звернення. Наприклад, в умовах «червоної» зони здійснюється доставка ліків та продуктів.
З початком карантинних обмежень, що вводилися й раніше, в територіальному центрі психологічне консультування та заняття з фізичним реабілітологом переведено в онлайн-формат. Так, психолог проводить лекції, бесіди, обговорення певних проблем, а реабілітолог – зарядку, надає необхідну інформацію про вправи, користування технічними засобами реабілітації.
Також працює «соціальне» таксі: облаштоване гідравлічним підйомником авто доставляє до медичних закладів людей з тяжкими захворюваннями нирок для проходження життєво необхідної процедури гемодіалізу, а також громадян з порушенням функцій опорно-рухового апарату та осіб, які пересуваються за допомогою крісел колісних.
Тож дотримуючись усіх карантинних вимог, управління соцзахисту продовжує піклуватись про своїх підопічних.