Яку допомогу надає терцентр соціального обслуговування в умовах «червоної» зони

15.04.2021

Від сьогодні, 15 квітня, на Полтавщині діють карантинні обмеження «червоної» зони. 

З огляду на це та з метою непоширення коронавірусної інфекції Covid-19, у територіальному центрі соціального обслуговування управління соцзахисту населення Шевченківської районної ради наразі повноцінно надає послуги лише відділення соціальної допомоги вдома. Соціальні робітники забезпечені засобами індивідуального захисту – масками, рукавичками, антисептиками – та спецперепусками на проїзд у громадському транспорті. 

Догляд вдома здійснюється за особами з інвалідністю (від 18 років) та громадянами похилого віку, які мешкають в Шевченківському районі Полтави та 19 селах Абазівського, Пальчиківського та Супрунівського старостинського округів. Соцробітники постійно обслуговують понад 700 громадян з їх числа, яким надають понад 20 соціально-побутових послуг, зокрема:

  • закупівля та доставка лікарських засобів, продуктів харчування, побутових товарів;
  • ведення домашнього господарства: приготування їжі, прибирання житла, прання білизни, дрібний ремонт одягу;
  • оплата комунальних послуг;
  • годування, допомога у дотриманні особистої гігієни та рухового режиму тим, хто не здатний до самообслуговування;
  • навчання навичкам самообслуговування;
  • взаємодія з іншими фахівцями та службами: виклик лікаря, працівників комунальних, транспортних служб тощо;
  • сприяння отриманню безоплатної правової допомоги (консультування юриста);
  • надання інформації з питань соціального захисту населення: призначення пільг, надання субсидій, забезпечення засобами реабілітації тощо;
  • допомога в оформленні документів;
  • психологічна підтримка.

Соціальні робітники відвідують громадян 2-3 рази на тиждень. Крім цього, надається одноразова допомога громадянам, які потрапили у складну життєву ситуацію. Працює гаряча лінія за телефоном: 68-11-53, фахівці терцентру реагують на кожне звернення. Наприклад, в умовах «червоної» зони здійснюється доставка ліків та продуктів.

З початком карантинних обмежень, що вводилися й раніше, в територіальному центрі психологічне консультування та заняття з фізичним реабілітологом переведено в онлайн-формат. Так, психолог проводить лекції, бесіди, обговорення певних проблем, а реабілітолог – зарядку, надає необхідну інформацію про вправи, користування технічними засобами реабілітації.

Також працює «соціальне» таксі: облаштоване гідравлічним підйомником авто доставляє до медичних закладів людей з тяжкими захворюваннями нирок для проходження життєво необхідної процедури гемодіалізу, а також громадян з порушенням функцій опорно-рухового апарату та осіб, які пересуваються за допомогою крісел колісних.

Тож дотримуючись усіх карантинних вимог, управління соцзахисту продовжує піклуватись про своїх підопічних.