Інформація про санаторно-курортне забезпечення інвалідів війни та учасників бойових дій з числа учасників антитерористичної операції в 2017 році

Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Полтаві ради повідомляє, що постановою КМУ
№ 510 від 08.08.2016р. внесені зміни до «Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на забезпечення постраждалих учасників антитерористичної операції санаторно-курортним лікуванням», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 березня 2015р.
№ 200, якими упорядковано процедуру використання коштів, передбачених у Державному бюджеті на закупівлю послуг санаторно-курортного лікування для постраждалих учасників антитерористичної операції та делеговано повноваження із закупівлі цих послуг з 01.01.2017 року на місцевий рівень.

Оплата послуг санаторно-курортних закладів із санаторно-курортного лікування проводиться розпорядниками бюджетних коштів органами соціального захисту населення в установленому законодавством порядку на підставі укладених договорів та актів наданих послуг.

Для одержання путівки інваліди війни та учасники бойових дій з числа учасників АТО повинні перебувати на обліку в органах соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання.

Для взяття на облік особа чи її законний представник подає заяву, медичну довідку лікувальної установи за формою № 070/о, копію посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни, копію військового квитка (за наявності) та копію документа, що підтверджує безпосереднє залучення особи до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення.

Більш детальну інформацію учасники антитерористичної операції Шевченківського району можуть отримати в управлінні соціального захисту населення Шевченківської районної у м. Полтаві ради за адресою: м. Полтава, вул. Івана Мазепи,30 кім.107, або  за телефоном: 68-11-54.

Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Полтаві ради