Про реорганізацію Полтавського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області

Постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2018 № 628 запроваджено проведення реорганізації органів Пенсійного фонду в 15 областях. Полтавська область входить до переліку областей в яких буде здійснено реорганізацію. А отже Полтавське об’єднане управління ПФУ Полтавської області  буде реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області. З вересня 2018 року процедура припинення управління розпочата.

         Внутрішня реорганізація не вплине негативно на якість обслуговування наших громадян. Навпаки, мережа пенсійних точок обслуговування громадян розширюватиметься.

         Обслуговування мешканців  м. Полтави та Полтавського району буде здійснюватися в 4-х громадських приймальнях, адреси розташування яких не змінюються. В Шевченківському районі (вул. Івана Мазепи, 30), в Київському районі (вул. Дмитра Коряка, 3),  в Подільському районі (вул. Анатолія Кукоби, 39), в Полтавському районі (вул Шевченка, 7).

         Як і раніше, працюватимемо за принципом функціонального поділу на фронт-офіси і бек-офіси.  Фронт-офіси обслуговуватимуть громадян та надаватимуть повний набір послуг Пенсійного фонду, по суті вони перетворяться на сервісні центри, облаштування яких планується з усіма зручностями для клієнтів. Бек-офіси будуть працювати з документами, які отримали для опрацювання.

         З метою наближення надання пенсійних послуг до громадян м. Полтави та Полтавського району планується розширення бази агентських пунктів, віддалених робочих місць, центрів надання адмінпослуг,  “прозорих офісів”.

         На разі де-далі більше послуг з пенсійних питань можна отримувати дистанційно, не виходячи з дому. Для цього створено портал електронних послуг Пенсійного фонду України :https://portal.pfu.gov.ua. Тут у своєму особистому кабінеті, людина може отримати 15 із 30 видів послуг. Наприклад, застрахована особа може дізнатися про свій страховий стаж, а пенсіонер — побачити розмір пенсії та як її обчислено. Окрім того, запроваджено новий сервіс щомісячного отримання СМС з інформацією про зарахування певного місяця роботи до страхового стажу та про сплату/несплату роботодавцем єдиного соціального внеску. А за допомогою QR-коду через веб-портал можна отримати довідку форми ОК-5, довідку про розмір пенсії тощо.  Щоб стати повноцінним користувачем цього ресурсу, треба звернутися в найближчу громадську приймальню Пенсійного фонду і написати заяву. Маючи електронний цифровий підпис (ЕЦП) можна зареєструватися самостійно.

         Водночас є ще послуги, отримати які можна тільки за умови особистого звернення в сервісний центр Фонду. Наприклад, подати заяву щодо призначення, поновлення пенсії чи про переведення її виплати за новим місцем проживання. Але технології не стоять на місці, і можливо, що в разі запровадження електронної трудової книжки та сервісів ідентифікації і ці пенсійні питання можна буде вирішити теж дистанційно.

         Реорганізація покликана  суттєво вдосконалити та осучаснити сервіси, покращити якість надання послуг, а також ефективно та економно витрачати людські, матеріальні та фінансові ресурси.

         В ході проведення реорганізації спеціалістами управління буде забезпечено  повноцінне та якісне обслуговування громадян з пенсійних питань.

Полтавське об’єднане управління Пенсійного фонду України Полтавської області