Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду (система надання послуг в електронній формі) (далі – веб-портал) – сукупність програмно-технічних засобів, що забезпечують оперативне приймання, обробку, зберігання та передачу інформації (даних) під час надання послуг громадянам, застрахованим особам та страхувальникам, а також надання установам банків та організаціям, що здійснюють виплату та доставку пенсій, інформації в електронній формі з дотриманням адресності та заходів щодо захисту відповідних видів інформації (даних).
З 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Завдяки новим функціональним можливостям значно розширено дистанційний доступ громадян до
послуг, що надаються Фондом.

Відтак, користувачі веб-ресурсу без черг і зайвих витрат часу можуть користуватися
наступними електронними послугами:

 – отримувати інформацію, накопичену в базах даних персоніфікованого обліку;

 –  здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);

 –  отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;

 –  подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);

 – подавати скарги до органів Пенсійного фонду;

 –  подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;

 –  подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);

 –  записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надає громадянам
можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Фондом!
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена.
Під час реєстрації ідентифікація користувачів може здійснюватися за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).