Управління Державної міграційної служби інформує

Полтавщина: ID-картку можна оформити незалежно від місця реєстрації
Міграційна служба у Полтавській області нагадує, що ID-картку можна оформити НЕЗАЛЕЖНО від місця реєстрації.
Це означає, що кожен громадянин України може оформити ID-картку вперше або взамін старого паспорта зразка 1994 року у будь-якому територіальному підрозділі Міграційної служби Полтавщини НЕЗАЛЕЖНО від місця реєстрації.
Нагадаємо, послуга з оформлення ID-картки вперше при досягненні 14 років є БЕЗКОШТОВНОЮ.
До уваги, діти при досягненні 14 років можуть одночасно отримати паспорт і номер платника податків, витративши до15 хвилин часу на заповнення заяви, ця послуга також є БЕЗКОШТОВНОЮ.
На сьогодні, попри складні умови воєнного стану адміністративні послуги доступні в усіх 28 підрозділах Міграційної служби Полтавщини. Тож оформити або відновити втрачені паспортні документи можна у будь-якому підрозділі служби НЕЗАЛЕЖНО від місця реєстрації. Крім того, можна одночасно оформлювати ID-картку і закордонний паспорт.
З графіком роботи підрозділів можна ознайомитися на сайті ДМС України за посиланням.
Відстежувати готовність паспорта можна через онлайн-сервіс Державної міграційної служби України “Перевірка стану оформлення документів”
Для зручності громадян в Управлінні працює телефон «гарячої лінії» (0532) 60-89-69, офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук, за якими можна отримати актуальні консультації.
Міграційна служба Полтавщини нагадує: як відновити паспорт під час війни
Нажаль під час війни нерідко трапляються такі ситуації як втрата паспорта громадянина України чи закордонного паспорта.
У такій ситуації можна користуватися застосунком “ДІЯ”. Паспорти у “Дії” — ID-картка та закордонний — мають таку саму юридичну силу, що й звичайні паперові аналоги. Така можливість передбачена статтею 14¹ Закону України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”.
Оформити ID-картку та закордонний паспорт і відновити втрачені документи можна у будь-якому підрозділі Міграційної служби у Полтавській області НЕЗАЛЕЖНО від місця реєстрації. Крім того, з 23 травня можна одночасно оформлювати ID-картку і закордонний паспорт. На сьогодні адміністративні послуги доступні в усіх 28 підрозділах служби.
Якщо паспорт втрачено за кордоном спочатку необхідно написати заяву до найближчого відділення поліції, а далі звернутися до дипломатичної чи консульської установи України для оформлення нового закордонного паспорта (актуально для громадянам України, які постійно проживають або тимчасово перебувають на території відповідної країни) або ж для отримання посвідчення особи на повернення в Україну. Після повернення додому потрібно звернутися до Міграційної служби, щоб повідомити про втрату документа та оформити новий.
Нагадуємо, внутрішньо переміщені особи можуть отримувати соціальні послуги та виплати на основі довідки від Державної міграційної служби України або Є-документа. Тобто переселенці можуть ставати на облік, реєструватися та отримувати допомогу від держави як внутрішньо переміщені особи навіть без наявності паспорта.
Виникли питання – в Управлінні працює телефон «гарячої лінії» (0532) 60-89-69, офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук , за якими можна отримати актуальні консультації.
Скільки оформлена ID-картка громадянина України та паспорт громадянина України для виїзду за кордон зберігається в підрозділах міграційної служби? – міграційна служба Полтавщини відповідає на актуальне запитання.
Не мали змоги чи забули забрати замовленні паспортні документи: скільки вони зберігаються
Отже, виготовлені ID-картка та паспорт для виїзду за кордон зберігаються у підрозділах міграційної служби протягом двох років. Також громадяни мають можливість написати заяву і продовжити термін зберігання свого паспортного документа до трьох років.
Проте, звертаємо увагу, що до закінчення дії воєнного стану та обмежень, пов’язаних з пандемією COVID-19 в Україні, оформлені документи зберігатимуться у підрзділах міграційної служби необмежений термін.
З графіком роботи підрозділів міграційної служби Полтавщини можна ознайомитися на сайті ДМС України за посиланням
Відстежувати готовність паспорта можна через онлайн-сервіс Державної міграційної служби України “Перевірка стану оформлення документів”
Для зручності громадян в Управлінні працює телефон «гарячої лінії» (0532)608969, офіційна сторінка Міграційної служби Полтавської області у соціальній мережі Фейсбук , за якими можна отримати актуальні консультації.