УВАГА! Продовжено режим карантину до 24 квітня!

01.04.2020

Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Полтаві ради повідомляє, що відповідно до рішення Уряду щодо введення в країні загальнонаціонального карантину через загрозу поширення вірусу COVID-19 та обмеження на проведення масових зборів, КП ПОР «Полтававодоканал», АТ «Полтавагаз», АТ «Полтаваобленерго», АТ Полтаватеплоенерго», КП «ЖЕО №2» ПМР  вимушені запровадити запобіжні профілактичні заходи з метою мінімізації ризику поширення коронавірусу. Надання інформації споживачам здійснюватиметься в електронному або телефонному режимах, смс-повідомленнях.

АТ «Полтаваобленерго»:

Передати покази лічильника можете:

– через сайт АТ «Полтаваобленерго», в меню «Передати покази»;
– за телефонами Кол-центру: (0800) 305-035 (безкоштовно), (0532) 510-910, (050) 305-99-10, (097) 202-02-07, (093) 170-25-33 (за тарифами операторів зв’язку);
– через онлайн-сервіс «Ваша абонентська книжка»;
– через  месенджер Viber за посиланням: viber://pa?chatURI=pltoblenergobot;
– через чат-бот «ПолтаваОблЕнерго» у месенджері Telegram @PltOblEnergo_bot;
– зателефонувавши за контактними службовими стаціонарними та мобільними телефонами філії;
– через скриньки для кореспонденції у філії;
– електронною поштою.

Отримати додаткову інформацію за телефонами Кол-центру:

(0800)-305-035 (безкоштовно на території України);
(0532) 510-910 (згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку);
097-20-20-207 (безкоштовно в мережі Київстар);
093-17-02-533 (безкоштовно в мережі Lifecell);
050-305-99-10 (безкоштовно в мережі Vodafone).

Отримати додаткову інформацію за телефонами ІКЦ:

(0532) 510-565, 510-564 (згідно з діючими тарифами міського та міжміського зв’язку).

КП ПОР «Полтававодоканал»:

В звичайному режимі працює call-центр, до фахівців можна звернутися за телефонами:

61-28-21, 50-96-69, 050-403-03-75, 067-549-92-67.
В телефонному режимі можна отримати (або надати) наступну інформацію:
– про стан розрахунків на особовому рахунку та про обсяги нарахувань;
– про діючі тарифи та норми;
– про порядок зміни власника особового рахунку;
– про порядок реєстрації пільги;

– про порядок зміни зареєстрованих осіб;
– про порядок укладання договору на послуги;
– про порядок виконання повірки приладу обліку (замовити повірку);
– передати показники лічильника тощо.

Приймальня: тел. (0532) 50 64 11, e-mail : poltava.vodokanal@gmail.com.

Диспетчерська служба: (0532) 56 96 00, (050) 49 55 700, (098) 16 55 700 (цілодобово).

АТ «Полтавагаз»:

Кол-центри працюють у звичному режимі: 0800 508 104.

Запитання у приватних повідомленнях офіційної сторінки у соцмережі Фейсбук “АТ “Полтавагаз”. Розділ “Питання-відповідь” на сайті тимчасово НЕ ПРАЦЮВАТИМЕ!

Споживачі мають змогу подати заявки та звернення,за допомогою e-mail, попередньо правильно оформлені (з повною інформацією, конкретним питанням і метою) та відскановані: sekretar@poltavagaz.com.ua.

Номери телефонів для зв’язку:

абонентські відділи: (0532) 50-01-36 ; 50-01-37 ; 54-60-43 ; 56-04-66.

АТ «Полтаватеплоенерго»:

На офіційному сайті підприємства (http://te.pl.ua/) функціонує цілодобовий он-лайн сервіс «Особистий кабінет споживача» (https://abon.te.pl.ua/), де можна отримати повну і достовірну інформацію про стан особового рахунку й розрахунки за послуги з теплопостачання.

Для отримання консультації фахівців підприємства радимо скористатися доступними каналами електронного зв’язку:

— без реєстрації — через сервіс «Надіслати нам листа»;

— з реєстрацією — через сервіс «Особистий кабінет споживача»;

— відправивши електронного листа на адресу info@pte.poltava.ua.

Телефони аварійно-диспетчерської служби та інформаційно-довідкової лінії працюють у штатному режимі. Проте, рекомендуємо надавати перевагу саме зазначеним вище електронним засобам зв’язку.

Аварійно-диспетчерська служба (0532) 510-400(цілодобово).

Кол-центр працює у звичному режимі: (0532) 510-455.

Інформаційно-довідкова лінія:

  • (050) 303-34-02, (095) 278-47-06, (067) 503-00-35(цілодобово).

 

 КП «ЖЕО №2» ПМР:

Працює в телефонному режимі:

  • абонентський відділ Шевченківського району 63-07-08;
  • начальник сектору по роботі із зверненнями 63-08-55, (050) 308-71-60.

 

 ПОДБАЄМО ПРО СВОЄ ЗДОРОВ’Я  РАЗОМ!

 

 

Інформація надана з офіційних сайтів підприємств.