ДО УВАГИ ПІЛЬГОВИКІВ! ЩО ВАРТО ЗНАТИ ПРО МОНЕТИЗАЦІЮ ПІЛЬГ?

02.10.2019

Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 373 та застосовується з 1 жовтня 2019 року (далі – Порядок).

 

З 1 жовтня 2019 року пільги у безготівковій формі будуть призначені автоматично, без звернення пільговика!!!

Для пільгових категорій громадян розмір пільгової знижки на оплату житлово-комунальних послуг, в межах встановлених соціальних нормативів, залишається незмінним.

Змінюється лише механізм перерахування коштів за надані пільги.

З 1 жовтня 2019 року перерахування коштів за надані пільги надавачам послуг буде проводитися через АТ “Ощадбанк”.

Ощадбанком буде проводиться щомісячно (до 18 числа наступного місяця) перерахування коштів за надані пільги на рахунок підприємств-надавачів комунальних послуг.

Протягом доби після перерахування коштів АТ “Ощадбанк” направить пільговику смс-повідомлення про стан проведених розрахунків за послуги з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг.

Важливо, перерахування коштів за надані пільги (в межах загальної суми пільг, визначених законодавством) буде проводитися у встановленій законодавством послідовності, а саме за:

  • опалення (теплопостачання, газо- або електропостачання);
  • гаряче водопостачання;
  • централізоване водопостачання та водовідведення;
  • постачання електричної енергії на освітлення;
  • постачання природного газу для приготування їжі та підігріву води;
  • вивезення побутових відходів;
  • послуги з управління багатоквартирним будинком;
  • внески за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку.

 

Інформація про суми, які необхідно сплатити за житлово-комунальні послуги, буде щомісячно надаватися АТ “Ощадбанк” у смс-повідомленні, яке направлятиметься на номер мобільного телефону.

 

         Зразок смс-повідомлення

Загальний розмір пільги

 

 

Сума за послугу, яку  необхідно  доплатити

 

 

 

Звертаємо увагу, що оплата за комунальні послуги проводиться безпосередньо пільговиком після отримання смс-повідомлення, а саме у сумі, яка зазначена в смс-повідомленні (це різниця між вартістю фактично спожитих послуг та перерахованою сумою пільги).

В наведеному прикладі до оплати – вартість холодної води в сумі 133,70 грн.

 

НАДАННЯ ДОДАТКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРОВОДИТЬСЯ:

 

  • З питань щодо призначення та визначення розміру пільг – управлінням соціального захисту населення, за місцем отримання пільг: м. Полтава вул. Івана Мазепи буд.30 каб.108. Контактний телефон: (0532) 633115
  • З питань щодо перерахування банком коштів за надані пільги організаціям-надавачам комунальних послуг – АТ “Ощадбанк”: (контакт-центр 0 800 210 800);
  • З питань щодо спожитих послуг, нарахованих сум за послуги, розміру заборгованості (переплати) – підприємствами-надавачами комунальних послуг.

 

Після закінчення опалювального сезону зекономлені кошти на рахунку для виплати пільг, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються пільговикам шляхом перерахування коштів на поточні рахунки АТ “Ощадбанк”, про що банк інформує пільговика шляхом надсилання смс-повідомлень.

Відповідно до пункту 19 Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій формі пільговик зобов’язаний повідомляти структурному підрозділу з питань соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на надання пільг (у разі зміни складу сім’ї, адреси місця реєстрації, заміни приладів обліку на послугу, від’єднання від послуги тощо).