Отримувати онлайн-довідки можна через Веб-портал електронних послуг Пенсійного Фонду України

31.01.2017

З жовтня 2012 року функціонує веб-портал Пенсійного фонду України. Це сучасний електронний сервіс, який дозволяє без черг та зайвих витрат, зручно і оперативно, взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення.

Технічні можливості веб-порталу електронних послуг постійно розширюються. Цьогоріч запроваджено нові онлайн-сервіси – підключення до послуги смс-інформування пенсіонерів та застрахованих осіб, а також отримання онлайн-довідок, достовірність яких підтверджується QR-кодом.

         Через особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг Пенсійного Фонду України, не відвідуючи територіальні органи Фонду, можна отримувати електронні документи, використовуючи електронний цифровий підпис (ЕЦП).

         Відповідно до чинного законодавства документ з QR-кодом є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду. Такі довідки дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання електронних послуг, посольствах та консульських установах, для пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, територіальних органах міграційної служби тощо.

    А віднедавна на порталі функціонує ще й кабінет страхувальника (роботодавця), в якому доступна інформація про забезпечення соціальних прав його працівників та про правильність подання звітності.

         У кабінеті буде відображатися інформація стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду, а також відомості щодо поданої звітності. Роботодавець зможе оперативно проаналізувати зауваження та рекомендації до звітів й усунути порушення.

         Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця – це можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні), додаток 9 “Про трудовий та страховий стаж”. До цього часу первинні дані для розрахунку, страховий стаж та розмір заробітної плати, надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.

         Увійти до кабінету роботодавець може за допомогою електронного цифрового підпису.

            Шановні роботодавці та громадяни реєструйтесь на  веб-порталі Пенсійного фонду України та отримуйте електронні послуги

Полтавське об’єднане управління  Пенсійного фонду України Полтавської області