Перейти до нової версії сайту (працює в тестовому режимі)
на головну

Відділ ведення Державного реєстру виборців

Відділ ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Полтаві ради

 Відділ ведення Державного реєстру виборців виконавчого комітету Шевченківської районної у м. Полтаві ради

(каб.417, 418, 419, тел. 68-04-66, 63-96-98)

Прийомні години: понеділок — четвер з 8-00 до 17-00

                           п’ятниця — з 8-00 до 16-00

Адреса на веб-порталі Державного реєстру виборців

Питання пов’язані з тимчасовою зміною місця голосування без зміни виборчої адреси.

 Перелік необхідних документів:

– паспорт громадянина України (у вигляді книжечки або у вигляді картки) або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України);

– документи (копії документів), які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни виборчої адреси. У разі якщо до заяви додаються копії документів, їх оригінали пред’являються органу ведення Реєстру для перевірки вірності цих копій. До таких документів можна віднести довідку з місця роботи, довідку з місця навчання, документ, який підтверджує право власності або оренди на житло, яке знаходиться за місцем, де виборець хоче проголосувати, проїзні документи, путівка в санаторій, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи. (Перелік таких документів не є вичерпним);

– виборці, виборча адреса (зареєстроване місце проживання) яких знаходиться на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, можуть не додавати до заяви документи, які підтверджують необхідність тимчасової зміни місця голосування.

У разі призначення повторного голосування,  виборцям, які перебуватимуть не за своєю виборчою адресою та бажатимуть проголосувати, потрібно повторно не пізніше ніж за п’ять днів до дня повторного голосування звернутися до відповідного органу ведення Державного реєстру виборців щодо тимчасової зміни місця голосування.

 Питання пов’язані із включенням до реєстру.

 Перелік необхідних документів:

 – письмова заяву на ім’я завідувача відділу із зазначенням відомостей про себе;

–  документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство виборця, – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України), копія якого додається до заяви;

– відомості про постійну нездатність виборця пересуватися самостійно зазначаються у заяві, яка подається разом з документом, що підтверджує відповідний факт.

Питання пов’язані із зміною персональних даних в реєстрі.

 Перелік необхідних документів:

– письмова заяву на ім’я завідувача відділу із зазначенням відомостей про себе;

–  документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство виборця, – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (якщо особа нещодавно набула громадянства України), копія якого додається до заяви;

– документи (копії документів), що підтверджують ці зміни. У разі якщо до заяви додаються копії документів, їх оригінали пред’являються органу ведення Реєстру. (Виборець, який постійно не здатний пересуватися самостійно, може уповноважити на подання такої заяви іншу особу);

– у разі звернення щодо зміни виборчої адреси виборець подає органу ведення Реєстру за новою виборчою адресою  заяву,  до  якої додаються  документи  (копії  документів),  що підтверджують зміну виборчої адреси виборця.

Форма заяви виборця щодо зміни його ідентифікаційних персональних даних
Форма заяви виборця, який проживає на території України, щодо зміни його виборчої адреси

Шевченківська районна у м. Полтаві рада.

stat24 -счетчик посещаемости сайта