Перейти до нової версії сайту (працює в тестовому режимі)
на головну

Відділ організації робіт з утримання територій

Відділ організації робіт з утримання територій виконавчого комітету Шевченківської районної в м. Полтаві ради.

м. Полтава, вул. Івана Мазепи, 30, каб. 421, тел. 63-11-17.

  1. Затвердження Списку громадян, які мають право на отримання приватизаційних паперів.

Місце розгляду:

м.Полтава, вул.Івана Мазепи,30, каб.421, тел.63-11-17

Повноваження, щодо розгляду питання:

Ст.8 Закону України „Про приватизацію державного житлового фонду”;

ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ:

1.Список громадян, які мають право на отримання приватизаційних паперів, виданий органом, що є балансоутримувачем будинку, та затверджений Полтавським відділом Національної поліції.

ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ:

  1. Прийом документів.
  2. Розгляд на засіданні комісії з питань координації роботи, пов’язаної із складанням списків громадян, які мають право на одержання приватизаційних паперів при виконавчому комітеті Шевченківської районної ради.
  3. Передача затвердженого Списку громадян, які мають право на отримання приватизаційних паперів до установи Ощадного банку.

ТЕРМІН ВИРІШЕННЯ – 1 неділя.

 

Шевченківська районна у м. Полтаві рада.

stat24 -счетчик посещаемости сайта